معماری زیبای خانه فامیلی در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1396
بازدید : 135
نویسنده : omid

مهندس معمار آقای فرزاد عظیمی طراحی معماری خانه ای مسکونی در تهران با نام خانه فامیلی را داشته است. اثر معماری فرزاد عظیمی با بهره گیری از سنت ایرانی و معماری ایرانی، توانسته است اثری زیبا و جذاب را پدید آورد.

معماری می تواند در ایران با توجه به معماری مدرن و یا معماری سنتی، برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی و خانه های مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد و در طراحی واحدهای مسکونی مختلف مورد استفاده متفاوتی قرار بگیرد.

نکته ی حائز اهمیت آن است که تا حد امکان معماری فضای داخلی و معماری نمای ساختمان مسکونی با فرهنگ ساکنین و فرهنگ ایرانی همخوانی داشته باشد. خانه فامیلی در تهران توانسته است این مهم را به خوبی در خود بگنجاند.

در یک فضای کوچک معماری با بهره گیری از دانش و هنر معماری تواسته ان اثری خلق کنند که امکان سکونت سه خانواده به خوبی در آن فراهم شود به گونه ای که فضای داخلی معماری و معماری بخش های مختلف از ساختمان مسکونی آنها را اذیت نکند.

برای آنکه فضاهای معماری جذاب باشند و معماری جذابی برای ساکنین در طی سال ها داشته باشد لازم است حریم شخصی به خوبی در آن رعایت شود به گونه ای که استفاده از حریم شخصی در قسمت های مختلف از بنا دیده شود. این مهم توانسته است حس آرامش خوبی به معماری خانه فامیلی در تهران ببخشد.

کلمات کلیدی: مهندس معمار، معماری مدرن، معماری سنتی، معماری نمای ساختمان مسکونی، فضای کوچک معماری، هنر معماری، فضای داخلی معماری، معماری بخش های مختلف از ساختمان مسکونی، فضاهای معماری جذاب




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com